FAQ

HEB JE EEN VRAAG? WIJ HELPEN JE!

Je mag alles retourneren binnen 14 dagen, zolang het in de staat is zoals je het ontvangen hebt. Om de retour snel te verwerken, vragen wij je de retour aan te melden via info@darnastore.nl.
De verzendingskosten bij een retour zijn volledig voor je eigen rekening en op jouw eigen verantwoordelijkheid. Zodra we het retourpakket ontvangen hebben, zal je hiervan via e-mail op de hoogte worden gebracht. De terugbetaling gebeurt binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van de retour, uiteraard enkel als de retourzending aanvaard wordt.
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd is willen we je vragen een whatsapp te sturen via +31 6 82591437 (of klik rechts onderin op de whatsapp button) dan we lossen het samen op. Indien het om een beschadigd product gaat willen we je vriendelijk vragen om foto’s te maken van de beschadiging. Met deze foto’s kunnen wij in de meeste gevallen de schade bij de vervoerder verhalen. Wij hebben de volgende foto’s nodig:
– Een foto van het product.
– Een foto van het defect of de beschadiging.
Vergeet niet uw factuurnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor je oplossen.
We doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou geleverd te krijgen. We streven naar een leveringstermijn van 1 à 2 werkdagen. Bestellingen binnen Nederland worden meestal na 1 à 2 werkdagen geleverd. In België is de leveringstermijn meestal 3 werkdagen.
Opgelet: Bovenstaande leveringstermijnen kunnen niet gegarandeerd worden indien er onvoorziene omstandigheden of stakingen bij PostNL plaatsvinden.
Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling via de website van PostNL volgen.
Ja! Wij leveren internationaal.
De verzendkosten van €8,95 zijn samengesteld uit verschillende componenten die te maken hebben met het proces van het verzenden van een product.
  • Werknemerskosten: Een deel van die €8,50 gaat naar de hardwerkende mensen die zorgen voor het zorgvuldig inpakken van je bestelling. Ze zorgen ervoor dat alles netjes wordt ingepakt en klaar is voor verzending. Deze kosten zijn eigenlijk een waardering voor hun toewijding.
  • Inpakmateriaal: Om je producten veilig en wel op hun bestemming te krijgen, hebben we materialen nodig zoals dozen, tape en beschermingsmaterialen. Die kosten natuurlijk ook wat geld, en ze dragen bij aan de verzendkosten.
  • Beschermingsmateriaal: Naast inpakmateriaal kan het nodig zijn extra beschermingsmaterialen zoals luchtkussens of bubbelfolie te gebruiken om ervoor te zorgen dat je producten niet beschadigen tijdens de verzending. Dit draagt ook bij aan de kosten.
We willen je bedanken voor je begrip in deze kwestie. We doen ons best om de kosten zo laag mogelijk te houden en de service zo hoog mogelijk. Als je meer vragen hebt, schroom niet om ons te berichten.